░░☆░░18jan2010░░☆░░

lama gak ek x melepaskan perasaan kat cni..huhu..♥♥
huhu..aku x bz pun..just tangan ni..malas je nk menaip hehe..(mcm buat keje berat dowh!(^-^)..)
huhu..buku yg aku beli 2..da baca lar..bila aku bca..byk pengetahuan aku dpt..
•·.·´¯`·.❤❤•·.·´¯`·.
otak xleh la nk bg sempit..fikiran kena meluas..
tapi..bru2 ni..aku ada la tgk al-kuliyah(oic..da berubah ek?hehe)
tajuk dia sal...KELAHIRAN..cewah2..nk kawen da ke?
huhu...xpe..aku tgk utk pengetahuan...
meh nk share ckit kat cni..huhu...
dlm 2..ustz 2 kata..klu kite nk bg nama ank kan..jgn la g buh sebarangan..
klu gabung nama..mksd ok..alhamdulillah ler..huhu..
]¦•¦[ ]¦•¦[
sbbnyee..nama 2 kn..t kat akhirat..
ALLAH pgl nama dia..nama bapa n nama ibu..
klu majnun..maksud dia giler..korunk nk ke??huhu..
mst xnk kan..
pastu..aku belajar benda bru..sal berkhatan..huhu..
ustz 2 ckp..seelok2nyee..b'khatan la pada..
7 hari,40hari,7tahun or 20 bulan..
klu xclap..nabi kita masa umo 7 hari kot..
kesakitan masa baby..xsama mcm kesakitan sekarang..huhu..
jgn lupa..kaum hawa pun b'khatan ye..
huhu..ok2..cukup setakat ni la..t aku coret lagi..huhu
☆ •´¯¥¯`•☆ •´¯¥¯`•☆ •´¯¥¯`•☆ •´¯¥¯`•

No comments: