٩(-̮̮̃-̃) ۶aku+geram+gejala ٩(-̮̮̃-̃) ۶

argghhh...
penat aku menaip..tetibe lak ilang..bosan2..
aku ni..da la dari pagi td dok bersin..
tahan je la..
hidung ni plak..dok b'soksek lagi..adoilaa...
mau penat aku dibuatnyee..haha..
aku kemas bilik td..habuk..2jadi mcm ni..huhu..
agaknyee..aku ni kena sewa maid kot..huhu..
leh wat keje aku..hehe..tah pape..ni pemalas tahap lipan la ni..haha..
aku semakin borink skunk ni..
td makan maggie..
hampeh tol..aku igt rasa kari kaw2nyee..
tapi..adeh..xpedas pun..
agaknyee maggie da xkaya kot nk support rempah..haha..
2 xsedap..hehe...memandai je aku...
meh aku cite..dulu..klu kat skol..bila aku bersin je..org gelak..
agaknyee...bersin aku ni..bernilai..n bermakna..
2 dorunk gelak..haha...kalah raja lawak dowh...
merepek je aku ni..hehe..tah pape...wire bumi tercabut kot..
tapi..aku bersin pun siap ada yg ikut alik..
ni xleh jadi..kunk fames aku xberduit..hehe..
(adeh..ape aku merepek ni??mereng!)
huhu..xpe..saja menghiburkan hati ni..
ok2..esok aku nk cite sal pengalaman aku menempoh exam besar punyee..huhu..
jgn lupe beli tiket awal2 tau klu nk dengar aku ni merepek..haha..

No comments: