◕‿◕bidan???aku ek??betul ke??◕‿◕

hello..
Assalamualaikum..hehe..
Panas cuaca skunk ni an?
tp..xnk gosip..hehe..
just nk cite je..
sal my cat..hehe..KIKI
Apa yg jadi kat kucen aku??huhu.. :t
dia beranak.. :D
and..org yg b'sengkang mata tgu dia beranak tu AKU LERR... :x
mcm ni..mula2..kiki 2 dok bunyi nyiau2..
meh sondol2 aku laa..
mak aku pun kata la..
"kak lang..kiki nk beranak 2"
aku pun g ler b'siap sedia(cewah..mcm doc la plak lagaknye.. :r )
aku g cari ken sume..
kiki aku ni manja sket..
ni la 1st time dia ngandong..hehe..
sikit punyee lama menunggu..
akhirnyee..
kol 11.13pm..
kitten 1st kuar..huhu.. :@
sblm bb 2 kua..aku ni..urut2 la peot kiki...
bla da kuar separuh..aku nk lerr g panggil mak aku..
tgk2..kiki 2 ikut aku dgn kepala kucen 2 kua separuh.. :z
aku pun suh la dia alik sangkar..huhu..
kitten 2nd kua kol 11.50pm 1/2/2010
yg 3rd lak.. kol 12.07 2/2/2010
yg 4rd lbh kurang kol 1..
aku xsure coz ngantok tahap org sorong bantal aw..huhu..
yg 4rd lahir songsang..anak lemas..
so..mati.. :(
kaler yg 4rd ni..lain cikit..itam..tp belang..
yg len sume putih...mcm mak dia..huhu...
2 jelar aku nk cite..
tp..credit 2 am(bukan nama sebenar)
dia teman aku tunggu si kiki ni beranak..huhu.. :r
siap suh aku amek waktu lahir..coz dia kata t nak wat surat beranak :r

2 comments:

Kyuubi_85 said...

eh2... jaga kucing beranak lak... ingatkan org betul.. :D

jadi ko memang perhatitiap saat ank kucing tu kuar? knapa tak rakam.. leh bagi kitorang tgk.. hehe

DhaMira said...

a'ah...tgk..dari mula sampai abeh..ciap tolong g..haha..ane leh rakam le..kunk t'sebar lak hahaha...