~dLm FittinG RooM pUn MenJaDi~

arini..aku b'peluang le nk on9..
da bape ari aku xon9..
aku bru start keje 5hb..
mmg sgt letih.. :(
tp..aku nk cite keadaan aku la masa keje 2...
mcm2 ragam aw customers ni..
ni 1 hal..agak mengejutkan aku la..
bila customers da ramai..
jd kelam kabut la...
tp..ada yg amek kesempatan lak dah..
nk tau x doeunk watpe???? :f
masyaallah...
ceni citenyee..dtg la 2 customers..
boy and girl..
boy 2 pakai bju t-shirt skol sains kat area aku la an..
yg girl plak..
mcm da b'umur..xpakai tudung..
try bju utk laki...
tapi..dua2 masuk fitting room.. :t
aku x pk pape la..n aku x teringat pun dorunk de dlm fitting room..tp..
kak yg keje kat sebelah dok usha..
korunk nk tau bape jam dlm 2??? :z
setengah jam dlm fitting room.. :#
try baju pe mcm 2?
aku ni..kolot ckit.. :D xt'pk pun kat tempat mcm 2 pun ley wat maksiat..
bla dorunk keluar..
yg laki ni..tali pinggang yg p'betul..bukan baju..
bila kak sebelah masuk dlm 2 pas dorunk bayar..
eeeeeeeeeee.............uwek!!!
ada air **** tertinggal..
ape la dorunk ni...xsenonoh tol..
melayu kita 2..
kak 2 ciap t'pegang air 2..
aku harap..perangai aku xle sampai gitu..mintak dijauhkan Allah..amin..

No comments: