tag alin...hehe..

susah la tag ni..coz pe yg dia mnx..
aku xdpt bg..huhu:nangis:

1) Pergi ke board belajar bilik anda (Bukan orang lain punya okayy!)
aku xda board la..cene nk g??huhu... :(

2) Snap gambar!
(tidak dibenarkan menanggalkan atau menambah bahan bahan lain ke atas board. segala gambo atau kertas kertas yang sedia terletak sila biarkan sahaja melainkan gamba2 yang menampakkan aurat cabut la)
huhu..agak mengecewakan..xleh nk amek gmbr...xda board :)

3) Pergi ke meja belajar, ambil gambar meja belajar tu.
(jangan tambah tambah or tolak tolak! Biar je, kalau ade jajan pom, snap je!)

sori la weh..ni pun aku xdpt bg..aku xblajar guna meja..huhu..
sori sgt2... :o

4) Upload!

ha...ni la tempat study aku.. :r huhu...silap ari bulan..
aku t'lentang je tdo bla jemu study..hehe.. :D

5) Tag lah mangsa seterusnya.
gadis kampung
kak aida

2 comments:

Alynn Notnot said...

hahaha! same la kite! stdy kat katil jekkkk!

BieyrA said...

huhu..bira xmasuk u lagi..xleh ar nk ada meja sndri..huhu..rasanyee klu da meja pun..katil tetap pilihan ku..huhu