Aku rasa sesetengah orang Malaysia ni pelik

Have a nice day!!!
Hari ni masuk hari yang ke 6 aku jadi penghuni sementara dekat hospital.
Aku tak sakit ye,my sis yang sakit.Aku jaga je dari pagi sampai maghrib.
Tapi,aku bukan nak cerita mengenai sakit kakak aku tu.Aku nak cerita mengenai perangai sesetengah orang Malaysia ni.Sepanjang aku ada dekat sana,
hari ni la yang paling teruk bagi aku.Semua aku rasa tak kena.


Bukan sebab apa,aku jalan je orang memandang macam aku ni pesalah terbesar la dekat Malaysia.Mula-mula,aku duduk dekat bangku,makan roti.Setiap yang lalu,mesti tengok aku.Kalau tengok sekali tak pandang dah tak pe la.Ni tak,bila tengok dorunk nak tengok lagi.Aku pun pelik la.Ada roti ke tercicir dekat muka aku ni.Ok,aku maafkan hal tu.Then,dah habis makan nak pi naik atas.Lagi kena pandang.Argghh!!apa masalah korunk ni??aku serba tak kena.


Mungkin zip seluar aku tak tutup.Aku pun tengok la.Isyh!aku tutup weh!giler tak tutup.Aku tengok baju aku pulak,koyak dekat mana-mana ke,takda pulak.
Lastly,time aku nak balik.Aku memang perasan seorang lelaki ni,dari aku naik sampai nak balik.Usha aku je sampai aku nak balik.Sanggup pusing badan tu,tengok belah aku,sekali lagi aku tengok jeans aku takut tak tutup..hehehe


p/s:bukan syok sendiri..tapi,rimas la..korunk pernah tak rasa macam ni???

16 comments:

♥dG♥ said...

hari tu sy pn kena gak. org pandang sy xhbis2. HUHUHU.

Alynn Notnot said...

bieyra! meh amek award :D

http://malinot-malinorte.blogspot.com/2010/05/ada-blogger-bagi-bunga.html

☆ Yanie J ☆ said...

ni msty kes kentot tak lps sb tuh bukak zip,nk suh angin kuar la tuhhh....

✿nenek moden✿ said...

dg>>
haha..mesti rasa xselesa an?huhu..

✿nenek moden✿ said...

alynn>>
wah..ada award ke??
japg bira amek

✿nenek moden✿ said...

yanie>>
haha..bom terlalu power la..hahaha

Fia Abas said...

lebih dr penah hehehe i cun sangat kot?!! ehehehe *perasan lebih =P

✿nenek moden✿ said...

fia>>>
haha..klu sbb cun ok la..
takut dorunk usha part lain je..hehe

ija sahaja said...

sbb muka kak b ada iras2 muka gf dia kot..
haha..
:D

✿nenek moden✿ said...

ija>>
huhu..kalau sorunk je..xpe ija..ni ha..ramai usha pelik..

captain88 said...

ada benda lain ikut nenek ni?? tu yg orang lain dok usyar tu... uisshh seramm...

✿nenek moden✿ said...

captain bb>>
uih..jangan la..hehe
kunk tdo xlena plak malam ni..hehehe

jane said...

muahhahahhaha nenek!

mmg betul
bukan sj pelik tapi bengong
hahaha

aku ade plik ngn sorg mangkok nih
slalu pndg aku kalo aku dtg opis pagi2 buta
mcm tak prnh tgk org
hairan sgt ke tgk aku kan

nak je aku hayun tgn kat muka dia
seram dowh
hahhaha

✿nenek moden✿ said...

jane>>
haha..xde ke rasa gangguan seksual??huhu..
mau saja cungkil mata dorunk..hehe..
apa ke pelik an?
p/s:entah2..lelaki tu syok kat awk x?hehe

Mario said...

nenek...aku sll gak cantu...wakaka
tapi tu mungkin sebab aku ni hodoh mcm penjahat kot...aku rasa arr

✿nenek moden✿ said...

mario>>
haha..penjahat??mafia ke??hehe..xpe rio..sekali sekala,bajet jadi artis..hehe..