Warm water..!!hanya bayar bil air SAHAJA!

" Inginkan air yg suam semasa mandi?? (cehh..ayat..mcm nk jual barang je..hehe :D)"
Mcm ni,sebenarnyee..semua org tau kan cuaca sekarang ni xmenentu :(...kejap panas,kejap hujan kan..tol x?tapi,byk panas la kat tempat tinggal aku ni.Tapi..aku kerja dlm aircond..so..xterasa la panasnyee 2.Tapi,alhamdulillah dah 2 hari hujan..
Aku bukan nk cerita sal hujan..aku nak cerita sal air kat umah aku 2...memandangkan sekarang ni global warming ,Kita yg dekat M'sia ni xt'kecuali kena tempiasnyee...
Tambah2 kat bilik aku 2.
Untung giler!xpayah nk beli pe tu alat hat bg air panas?(sori la..aku xpandai BI) :D..ni kira Original punyee keyh..no spicy..huhu.Air umah aku jadi suam.Kiranyee aku mandi pun..suam je..hehe..Best x? :x

Tapi..kita xboleh :z nk sonok je.. :f ha la..klu panas,kita lg beli aircond. :#
Lagi la global warming.. :z Jadi..sebagai cara untuk mengurangkan masalah ni..
"MARILAH SAMA-SAMA KITA TANAM POKOK"


Pokok dpt mengurangkan panas di kawasan sekeliling..Tapi,alang-alang tanam pokok 2..Baik tanam pokok yg leh b'buah kn?hehe..Nanti leh dpt hasilnyee.Betul x??? :D

2 comments:

Yanie J said...

sekarang ni memang panas gler2 ahh..
ksian mat indon yg kje kontrak tuhh,daa macam udang kna salaii..kesiann kesiann....

cehh...cite psl mat indon npe niii....
ahahahaha

lalalala

lariiikk tajukkkk

;p

no name said...

huhu..ha..yani..b'kenan kat mat indon ke???hahaha...klu nk air 2..dtg la kat umah ni ye..huhu...cian yani..hehe..