Aku Dah bosan..

Have a nice day!!!

Wah..berdebu giler blog ni(bajet mcm kat umah la plak..hehe)
Aku x on9 macam slalu..skunk ni,kepala aku keja sakit je.
Nak kata exam?tak la plak.Aku dah xjadi budak skol lagi..hehe :D
Semalam beli hp baru..hehe..Hp lama pun xpakai setahun,dah tukar :)

Mak kata nanti tahun depan tukar baru lagi ye(perli aku..T-T)
xpela,aku suka hp baru ni :@hehe Mesti gambo dia clean&clear nanti.
Tapi,perkara yang mengejutkan aku.Semalam,ayah aku hulur duit..
Mak aii..seratus..Xpernah dia kasi duit saja2 aw.. :#Nak kasi RM1 pun susah.

Aku yang muka terkejut tanya,nanti duit jam macam mana?
Dia kata amek la..Yes!!!! :DDalam ati ni siap ada funfair aw..hehehe..
Jam guna duit len...Bagus gak ek klu blajar pandai2..org kasi wet..haha

4 comments:

Unknown said...

cari ahhh keje kalau nak beli hp!

Nekmo said...

huhu..encik sumo..sy da beli hp ye..hehe

Ur Other Half said...

bgs2..beso2 pun mak kasi duit lg..bertuah nye dia..hehe

Nekmo said...

darkbatman>>
hehehe...2 la pasal...=P