Aku ada perasaan!!!

Have a nice day!!!
Cuaca yang panas menyebabkan aku terus berjoging dalam blog saja :~
Iyelakan..takut kulit aku ni disambar dik panahan matahari yg semestinyee..
Hot!!! :) Lepas tu..aku terjumpa 1 en3 sal cabutan bertuah ni..
Simple je,xpayah esei panjang berjela mcm aku amek stpm 2 :d...
xperlu jugak aku jwb mcm soalan muet :r dulu..huhu.
Caranya begini..tempek je bendalah ni..hehe :D
Wokeyh..da ciap pun.Semudah 1,2,3 hehe...

Tapi..tajuk cabutan bertuah ni pelik 'cabutan bertuah versi xde perasaan'
hehe..maybe sbb nama blog 2 xde perasaan.Tapi,aku ada perasaan weh.
Perasaan nak menang hehe..leh x bagi aku kete sebijik?xnak mahal2..
kete mini cooper cukup.. :r



5 comments:

zella y said...

fuh....senang ni...
boleh la join ni hehehehhe

Unknown said...

bestnye.....joging kt blog

Nekmo said...

zella y>>>
huhu..senang..join la..hehe

Nekmo said...

ispiderz>>>
mmg best joging hahaha..
xpayah guna kaki..

Syuzana Abd Halim said...

aiii..singgah tgk peserta cabutan bertuah x de perasaan..good luck!!