Panahan Redmummy terhadap MAK aku!!!!!

Have a nice day!!!
Nampak tak tajuk kat atas tu?huhu..Sapa yg xkenal dengan redmummy kan?
Aku rasa,semua orang kenal dia.Walaupun aku baru lagi dalam dunia blog ni
Tapi,aku kenal la gak kak merah tu melalui blog dia :) giler fames kan??
Akhbar metro hari ni muka kak merah 2 masuk lagi paper :@..huhu..
bertuah badan.Tapi,aku bukan nak cari populariti sal en3 ni.. :d
Aku nak cerita mengenai mak aku..huhu..

Aku:(sambil2 baca metro) Mak nak tau x?kak merah ni memang fames :)
Mak:(dengan muka teruja)Ha!!! tu la pasal,mak nak tanya kak lang pasal 
        benda ni la.Mak dah baca sampai habis cerita dia.Tengok,boleh kaya
        guna benda(merujuk kpd blog) ni..Kak lang ajar mak jugak la..
Aku:(kerut2 muka) Adeh!mak..ingat senang ke nak jadi mcm kak merah ni.
        Lain la kak merah tu,mmg dah fames sgt.Kak lang pun main gak benda ni.
Mak:Ha!!kalau macam tu,kak lang ajar mak.Mak pun nak main gak benda ni.
Aku:Adoila mak :#...susah benda2 ni,mak kena tulis.Kak lang punya blog pun 
        xdpt  duit sebanyak ni..Baru ja bape puluh ringgit dpt :(
Mak:(muka da bertukar happy)Owh..yang dok tdo lambat 2 sebab ni la..
Aku:errr...a'ah..(pecah rahsia aku dowh)
Mak:xpa2..nanti kak lang wat blog jadi macam ni na..
Aku:adeh..bukan senang mak... :o


p/s:apa pendapat korunk tentang mak aku???hahahaha...aku punya blog pun
       terkedek2..baru lagi..tulis pun merapu..hehehe..tapi lucu gak tgk mak aku :r
        la.


4 comments:

wachak said...

omak dah bagi lampu ijau tu ... hehehe

✿bieyra dhamira✿ said...

hahaha...mak 2 angan2 tinggi 2..hehe..
xmampu den tunaikan..

mimi said...

hehehhehehheh...kak mimi sokong

✿bieyra dhamira✿ said...

huhu...kak mimi sokong pe??huhu..
ajarkan mak join blog ke??hehehe