Penangan Cinta Warga Asing...

Have a nice day!!!
Tajuk aku nak gempak gak ar..huhu..bak kata geng xskema...tarik nafas..hembus..tahan...(jgn terkentut suda..hehe)..Aku memang bengang gila tadi!!benci sangat-sangat dekat mat-mat pakistan ke...bangla ke..gegeh tol ar!Tadi mai rumah aku menjual barang..bagi la salam kuat sikit,kalau guna speaker pun ok gak..biar aku dengar..takda la aku menjerit macam pontianak bila tengok dorunk!aku macam nak lastik je dia!Dah lar aku tak pakai tudung!bongok!!(nasib baik jeritan aku macam siti nurhaliza nyanyi lagu cindai)


Lepas tu paksa-paksa orang nak beli barang lak..Bila kata taknak tu..mean tak nak la!Belasah sampai lunyai kunk!


p/s:Macam mana boleh wanita-wanita Malaysia ni lari ikut dorunk sampai tinggal anak suami?Pelik betul aku..

6 comments:

Alynn Notnot said...

diorg x phm bahase la tu. tu yg paksa2 jgk. name pun warge asing kan. hahaha!

ija sahaja said...

haaa..
jaga2..
dorg 2 boleh dkatakn ada ilmu..
sbb 2 isteri org boleh lari tnggai anak..
tah2 dia nk buat kt kak b..
sbb 2 dia dtang umah jual brang2 tuh..
haaa..
tataw la kak..t dngar cita kak b plak lari ikut dorg..
HAHA..

✿nenek moden✿ said...

alynn>>
memang tol pun..rasa mcm nk lastik je..huhu..hahahah

✿nenek moden✿ said...

ija>>>
huhuhu...xleh2..nnt abg am marah..hehehe

iszieylyanziy said...

lastik je,,,sng,,,hahah

✿nenek moden✿ said...

is>>>
hahah...kena aim betul2 ar tu...hehe..biar benjol kepala dia..xdtg dah...hehe