No title name!

AKU BENCI TANGISAN!BENCI!!AKU BENCI SANGAT!
KUATLAH DIRI TU!KENAPA LEMBIK SANGAT!!!
ENTAH KALI KE BERAPA..HATI TERSEKSA!










mak...kenapa selalu macam nie??tak suka...hmm..
kenapa selalu ada yang sakitkan hati???
tak suka..nak balik..nak cari kiki..
nak peluk kiki...
kiki..rindu..kenapa tinggal aku???

23 comments:

nughul said...

aloh2 siannya...meh nk bg cikelat

::cdot the dot:: said...

meh sini peluk meh..nak nenen tak????

AkuChumel said...

nek..nape ni..lately ni cm konpius dgn hidup je.huhu..ada pape share je..reader sudi membaca :)
kuat kan semangat.hidup kene la ego sikit.kalo x ada je setan2 yg lemah kan kita. chills ok..?
kena tempuh gak semua kalo nak matang.cool babe :)

echah mashuri said...

sbr eh nek..
idup ni mmg cmtu:)

Yatre Hayati said...

ala biasa la...jangan nanges....dah dah...(chewah macam mak2 lak)

♥dG♥ said...

sy pun nk balik! nk balik! HUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

hiro said...

mOral down? kalu main PES kalah ne.

Mario said...

.........

Linglung said...

menangis bagus kadang2 utk melampiaskan rasa hati..tp kalau selalu, diri sendiri jugak susah

@ien_R@z said...

nape nie nenek ku syg??

tamo la nagis2.. (T__T)

sabar ya...

hadapi dengan senyuman keh! ^__^

cik elina said...

huhu.
sabar sabar.
tak da apa yang boleh kita buat.
tangisan tak akan pernah hilang selagi kita hidup.

Anne Boleyn said...

sabar yer.. :)

"if life was so easy..where would all the adventures be"

senyum selalu.. :)

p/s: salam kenal. 1st tym komen di sini. jemput datang blog HLN balik kay. :)

Lya Colours said...

hhuhuhu saya pon nanes ni
gigi sakit
uuwwaaaaa

Hamzah Ian said...

rilek2.. sabar lg okeh..

syaf said...

sungguh kasihan

lumut said...

nenek penipu!!nenek penipu!!saye benci nenek!!!kenapa nenek menipu komen nenek niiii...cucu datang nak baca komen2 nenek..tgk ade 15 je?ape ni nek??nenek nak jadi nenek kebayan ker tipu cucu?kahkahkah..

hukumannya..nenek kena berhenti sedih..nenek kene pegi dapo masak kan pizza utk cucu..kate nenek moden kan....=p

babe....
ape pon yang menyedihkan hati..
adalah tanda kita perlu kembali sebagai hamba..mungkin kita dah lupa diri sebab tu lah Allah sayang kite dengan hantar kesedihan buat kite...

take care babe..
nah tisu!!!=)

lumut said...

hahahhahaa..nenek sangap betul ye ngan tomok sampai carik dekat youtube ye nekk.....atok sehat x nek?

✿nenek moden✿ said...

lumut>>>
cis ko mut..nak main tarik kain batik lak ngan aku...aku pakai tali pinggang ar..sure tak tertanggal..hahahha..pas ko tgk link youtube tu..aku pasti ko teruja dengan mamat tu..haha...

atok ko sihat je mut..boleh lagi menyicah mangga dekat pangkin..tak ingat usia dah lanjut..bajet badan tak berkedut..hoho..macam aku ok ar...dah tua pun main tenet lagi..hahaha...baru tak buta IT..haha

p/s:hmm..aku tak tau dosa aku pada dia sehingga dia tergamak layan aku macam tu..hmm..

lumut said...

erm..aku x bukak pon utube..aku nak tidur da...

nek,
orang yang tak menghargai orang lain..dan pengkhianat kasih sayang..mereka itu akan dapat rasa yang sama suatu hari nanti..
cuma bila,macam mana je kita x tau...kita memang tak de salah kat die sampai die tergamak buat kita macma tu ..tp ingatlah..segalanya berlaku bersebab....fikir positif...Allah mahu temukan kamu dengan orang yang lebih baik....dan Allah itu Maha Adil...sampai masanya dia akan rasa juga apa yang dikatakan "hancur"....

nek,cucu ni pandai taip je..tapi cucu sendiri berat utk aplikasikannya..sampai kadnag2 x terdaya...huhu

Pinky Pixie said...

jgn sedey2..
=) selalu..

K2r~90 said...

rilek2 , ade hikmah bila hati di sakiti,, y penting cr ketngn hati .. penting tuh hehe

Frodo Baggins said...

.. mau nenen cdot jugerk!


>>___<<


kuat! sebetulnya begitu ... :)

::cdot the dot:: said...

frogsangap bodoh!!!!





mcm gampang!!! sangap!!!!!!!!!!!!!1