Aktiviti masa raya..

Aku selalu hilang diri..konon-konon nak jadi macam halimunan..hehe..sekejap ada..sekejap takde..aku sibuk masa hari raya tu..sibuk tidur..bukan sibuk sangat pun..just pc umah macam siput barbie tercekik ikan piranha..haha..line internet ok..pc pulak buat hal..sebab tu la aku tak update blog..ceh! alasan..

So,aku nak la bagitau apa aku buat masa aku balik same strong village...
 Aku suka gambar pelita ni..aku yang snap..masa tu pukul 1 lebih..
time tu still ada dekat u..tengah sedih..tiba-tiba lak mata terpandang
sesuatu yang menarik(bagi aku la...) aku pun snap..

Masa balik kampung..aku n kawan-kawan pi sekolah, tolong cikgu handle
program..kira kami ni jadi fasi la huhu..semua ni budak pmr...

Semua yang turun bantu..adalah dalam 10 orang..semua dah smbung belajar..
Tunggu punya tunggu..member yang belajar dekat mesir tu..tak datang..
maybe transport takdak kot,..alasan lagi..haha

 Ni hari last..program ni berlanmgsung selama 3 hari...wah..rajinkan aku pergi
sekolah?hehe...masa dulu..dewan ni..tak siap lagi..
sekarang aku dah merasa masuk..^__^ siap buat otai nyanyi lagi..hahaha...(gelak jahat)

 gambar ni pun nak amek kan?tapi..aku suka..bagi mata aku...aku kata cantik..
So,kalau ada yang kata tak cantik..baik pergi check mata..haha...


 Hari last...harap maklum..penulis tiada dalam senarai..hehe


Lepas penat jaga budak-budak...haha..ni lah masanya...pergi melahap dekat rumah cikgu




Ni mito..anak kucing aku..hehe..dia sangat lincah..hehe
Aku sayang kucing..hehe...

 Gambar ni pulak dekat perak..masa balik kampung dekat umah opah...
Pemandangan tu cantik..hehe...mata gelong...
 Ni ikan pe??haha.,.Piranha..aku gi tengok cite ni..gegeh tol kawan-kawan aku..
aku tak suka cite suspen..cite ikan gigit bontot jugak dorunk nak tengok..
aku suka cerita romantik..aksi...kartun..hehe..cite hantu aku tak suka!
Bagi aku..cite ni tak sesuai untuk tontonan keluarga...Bukan pe..
Masa aku gi tengok..ada budak sekolah rendah tengok..
Ada family bawak anak kecik-kecik la...
dah la gambar separuh bogel...aku yang malu...

ha!!!Ni dekat Jusco..keluar dengan mak,adik,kak..semalam..










 Masa ni dalam bus..otw alik KL...huhu..hujan lebat oo tadi...

Gambar ni aku snap masa dekat penang..otw nak balik KL..
awan tu..cantik..hehe

Lepas ni..nak siapkan assigment..^__^ rindu korunk...

14 comments:

Dg Ndr Mstkln said...

nek! diut raya please~ XD

Unknown said...

nak duit raya gak cm dG...huhuh

Mario said...

nak duit raya jgk mcm dak kat atas ni...:)

Unknown said...

nek y baik ati,,,bile nk bg duit rye??ahahha

cEro said...

patut laa lama hilang..
beraya sakan ek...

Nekmo said...

dg>>
haha..xleh3..dg ar kena kasi nek..hehe

Nekmo said...

echah>>
huhu..tiada open house di sini..hehehe

Nekmo said...

mario>>
rio yg ngada2..huhu..bapak budak ane leh mnx dkat bdk2..huhu

Nekmo said...

cikgu is>>
cikgu..ane boleh..cikgu la kasi dekat ank murid..hehe

Nekmo said...

cero>>
hehe..
aku ilang pun..i still miss your blog ok..hehe..cuma x login ja..

syafiqa said...

nenek...duit raya iqa ni mano..?
kato cucu kesayangan..hahaha
nek..ada kucing eh..
grrr,,takot lak..

Nekmo said...

iqa>>
haha..duit raya..nnt nek bagi ye..hehe... kucen banyak dekat umah..hehe

Dg Ndr Mstkln said...

nek, sila pertimbangkan permintaan cucu2 nenek~ XD

Nekmo said...

dg>>
ok2..hehe..t nek bg ye..harap bersabar..hehe