Saya ada kamera handphone saja.. T-T

salam semua.. ceh..aku ni an.. hilang macam tu ja...pastu muncul plak an?
hehe..sorry ye..maaf la kalau tak melawat korunk..
pas 9 dis 2010 ni..aku muncul balik keyh..hehehe..
Aku nak join contest ja.. by blog ini
Maaf la..aku bukan pro ambil gambo..
asas pun takda..
kamera pun takdok..cian aku...tapi..aku ada hp..
hehe..aku amek gambar guna hp..c901..5 mgpx
tu ja termampu...Kalau korunk nak join..boleh la tengok link ek...

Aku pertaruhkan gambar ni...huhu..
nama pun desudesudesu'dra handphone...mana nak cun melecun
macam dslr kan?gambar ni aku ambil masa 
singgah makan dekat kedai tepi jalan lorong-lorong kat seremban
kaler dinding ni merah terang..bangunan BATA haha..
bagi aku cantik la..thats y aku suruh member aku posing...
tapi..masuk dalam hp termahal aku ni..
kabur..hehe..

Yang tu gambar contest..yang bawah ni..
gambar aku  snap ni dekat PD..
yang ni aku tak masuk contest hehe...dah owner contest kata
1 penyertaan je an..tak best la cegitu an??
kalau leh banyak2 gambar..sure aku buh satu folder gambar! haha
hahaha..(bajet mcm leh menang!!hahaha...apa pun xdak!)


ok..next picture..aku tak pasti korunk pernah tengok ke tak lagi..
ni dekat kellies castle...gambar ni amek masa
selam minum air time wat assgmnt..hahaha
huhu..camera hp gak la weh!!!tak mampu dslr ke..
kamera kompak ke...xde...huhu...
kesian member aku jandi hamba model aku..
haha...but i like!


so..antara tiga-tiga korunk suka gambar mana??hahaha...
tapi..yang contestnyee gambar 1st la woh..huhu..
bye korunk..aku nak pergi bertapa balik...

18 comments:

Mario said...

mmm...ceh...nak ckp hp dia ada camera la tu...hp aku ada tv ok...lg canggih...hahaha

btw...good luck ye sis....gmbr2 no komen

✿nenek moden✿ said...

haha..
eleh mario..jeles la tu..
ni..nak habaq hp dia ada tv ka??
hahaha....

ok rio..wish me do well in my xm ek..

maCy said...

hamsap mario. haha

yunk. i love d 2nd one. sbb tepi pndai. ahhh

Yanie J said...

nice view la dear :)

gud luck yek :P

♥dG♥ said...

nek~ smoga brjaya! chayo2! :D

Lya Colours said...

gambar no 2 cantik

twinkle twinkle said...

suke yg 1st ;D

Ain Atika Zailani said...

hahha...comel.. xpe nanti beli dslr yee...hihi

Ain Atika Zailani said...

hahha...comel.. xpe nanti beli dslr yee...hihi

::cdot the dot:: said...

ganbar dinding kaler merah tuh cantik..kaler tuh mendesup ke hati..

✿nenek moden✿ said...

macy>>
huhu..
i suka semua u..heheheh
u suka i tak??hehe

✿nenek moden✿ said...

yanie j>>
sis...tq ek..
hp je pun..
hehehe

✿nenek moden✿ said...

dg>>
tq ek!! t nek melawat aw..
huhu..

✿nenek moden✿ said...

lya>>
haha..gmbr ke cntik..org ke cntik?hahah

✿nenek moden✿ said...

faqiha>>
heheh...cntik kan??tp xclear..hoho

✿nenek moden✿ said...

ain>>
hehe..insyaallah..
if cukup duit..
hehehe

✿nenek moden✿ said...

cdot>>
haha..
mcm bra cdot an??hahah

jeera said...

waaaahhhh nombor 2 lah lawa nek :D