Giveaway Jaja dan Din

Have a nice day!!!
Salam,aku nak wat entri sal giveaway je ni..hehe
Dapat novel ye kalau bertuah badan.Kak Ngah aku kata,
novel tu memang best!dan terbukti bila aku baca review yang kak afzan buat.
Novel tu islamic sikit.Tapi,aku suka sangat weh.Rasa mau rasuah baca je sekarang.Tak rugi kalau aku bersengkang mata malam-malam.Macam novel Hlovate gak le..islamic dan tersangat best ooo!!!!Baiklah,dekat bawah ini ialah banner giveaway ni. Tarikh tutupnyee 25 April 2010.Esok la tu kan?
Aku ni suka join contest,giveaway last minit..huhu..sebab tu xmenang haha.
Ha,lupa nak bagitau,giveaway ni dibuat sempena birthday kak afzan 12 April lepas.Kak,happy belated birthday ye..


kak afzan,rasuah tak boleh ke?hehehe



2 comments:

noorafzan.blogspot.com said...

haha..
thanks ye bieyra join contest akak ni..
hoho..rasuah2 tak main dik..
nanti BPR mai tangkap kan naya~

tunggu result esok ok!

Nekmo said...

huhu..tq kak..