Kerana aku sekeping plaster...

Have a nice day!!!
Sambungan peraturan xboleh blah..hehe..Syok cerita(macam orang nak baca).
Dulu,aku pernah kemalangan aw,tahun 2008,1 week before raya puasa.Jadi,muka aku ni ada la bekas-bekas luka 2.Aku pun malu jugak tengok muka aku,dagu and dahi aku ada bekas.Bila pergi sekolah kena ejek budak dagu pink.Gegeh tol.Aku pun amek la plaster mau tempek kat muka aku ni.Tapi,hampeh tol...cikgu suruh buka plaster tu.Mesti cikgu tu jeleskan dia xboleh tempek macam tu?hehe..


Aku rasa,xde plak dalam buku peraturan xboleh tempek plaster dekat muka..
Tapi,aku tak heran.Pejuang berani mati ni..hehe.Aku tempek gak buat bodoh.
Aku bukan nak berniaga plaster ye.Plaster yang aku guna tu,gambar pooh..ha la aku kan spesis budak-budak lagi..hehehe..Cantik kan plaster corak-corak ni??Xdela borink tengok plaster warna kusam tu..hehe

12 comments:

Alynn Notnot said...

maybe dye igt saje2 kot nk tempek plaster. ade sesetgh org buat trend pakai plaster. pelik tol.

plaster katun2 tu mmg comel. tapiiiiii, mahalllll lah! T^T

I- am-Yanie J said...

bieyra,,dlu kan se I skolah suka gak tempek plaster...pdhal tk luka mende pon.sj je gatal..ehehehe...

tol tu cik alynn,
plaster crtoon tu mmg cute...
tu yg suka men tempek2..
eheh
=)

♥dG♥ said...

bila tmpal plaster kt muka, muka ala2 gangster.. sbb tu cikgu suruh buka. HEHHEE

✿bieyra dhamira✿ said...

alynn>>>
ada gak ke trend cegitu???
huhu..tapi,memang comel la..
2 bira pakai..

✿bieyra dhamira✿ said...

yanie>>>
hahaha..ni satu pengakuan..trend tempek plaster..hehe...bira xsuka plaster kosong,tu beli yang cartoon..
tapi,cikgu jeles lak..hehe

✿bieyra dhamira✿ said...

dg>>
haha..klu tempek plaster kartun lak??gangster gak ke dg??huhu..
tapi ada chinese jumpa bira an,tgk ada plaster cartoon kat dagu dia tny,bira lukis ke??huhu..jadi la model sekejap...dorunk kelebek dagu..

Ajem said...

ahah cikgu oh cikgu

Leelee said...

cikgu xbg tempek plaster camtu sbb takot menarik perhatian org laen kot.
heheh.agak laa~

✿bieyra dhamira✿ said...

ajem>>
yes ajem..napa ngn cikgu awk?huhu

✿bieyra dhamira✿ said...

Leelee>>
huhu..bukan2..cikgu jeles xleh tempek gak..hahaha

lovelylady said...

jgn kate nenek je..mama pn suke tampal..asalnye princess mama je suke..tp bile diam2 luka sket je, mama beriye menampal plaster princess..hehehe..sedor2 je abih sekotak..ahaksss..

✿bieyra dhamira✿ said...

lovelllady>>>
haha..terlalu addict sgt la tu..
huhu..abeh skotak..kita beli bru..hehehe