Jika aku pelajar Akademi Fantasia

Have a nice day!!!
Ehem2...sekarang ni semua orang tahu kan dekat Astro ada rancangan Akademi Fantasia..
(kalau tak tahu..adoila..tak tau nak cakap pe).Macam-macam kejutan yang dorunk dapat kan?Huhu..Tapi,aku tak layak menyanyi.Kunk aku nyanyi,meletop satu dewan tu.Bukan sebab aku nyanyi terlalu merdu dapat sorakan penonton,tapi dewan tu kena panah petir sebab aku nyanyi bagi hujan turun hehehe.Minggu lepas,aku tengok diari AF.Mak salah sorunk pelajar bawa makanan.Tetiba,adik aku pulak kata kat aku cegini.
"Kak lang,kalau aku masuk AF kan,mesti mak bawak  kat aku telur goreng banyak-banyak..hehe..Kalau ang pulak masuk AF,mak bawa kat ang Burger takda sayur"gelak mengekek la kami bila bayang cegitu.hehe


cun tak aku???hehe
korunk tak pernah ke terfikir diri korunk dalam rancangan cegitu??hehehe

10 comments:

malyna said...

wah, afundi nenek moden lah lepas nii.. huhu, btw, salam ziarah :)
hehehe

Azrai Ahmad Zamri said...

salam ziarah..
hMm..ak pernah imaGine jd juara AF jew..ala2 Mawi gitu! kui3.. ;0

Yatre Hayati said...

wah wah..nak jadi penanyi ker...wiwit..nanti yat undi !!

cikwanik said...

ha.. kang klu masuk pogrem leh la kaba ye

mokochi said...

Nenek moden nak msuk AF?kena promote org soh undi nie.hehehe

Ana Mardia said...

eheh slalu bayang nak jadi hakim je..wuwuwu

mira, akak ade tutorial baru..kot ler mira suka ke..sila jenguk..haittt

http://rizlavender.blogspot.com/2010/05/pimp-ur-blog-2.html

deela~ said...

hahaha aku pnah jadi cam nenek moden, berangan kalo aku yg ada kat af tu tp tetiba angan2 ilang sbb teringat aku xleh nyanyi =D

✿nenek moden✿ said...

malyna>>
huhu..belum masuk ni,
angan2 nyanyi dekat toilet dulu..hehe

azrai>>
wah!mau jadi juara terus..huhu..
pasni leh mimpi peluk award..hehe

yatre>>
xnak ar jadi penyanyi,kunk fames kalah redmummy punyee unik..hehe

cik wanik>>
haha..xpe2 t nek masuk satu m'sia nek kabo..hehe

mokochi>>
suara ni sumbang le mokochi..hehe..
leh nyanyi dalam hutan je utk santapan haiwan..

ana>>
ade ek kak?t saya g terjah aw..masyeh ye..

deela>>
hehehe..xpe2..kita angan pun ok la tu..hehe..t nyanyi kat suami..

ASaDa RyutaRo said...

hahahaha...

berangan bukan main..

semoga termakbullah kata-kata nk masuk AF tu yer.. dapat la nk tengok nenek moden ambik burger takdak sayur dari mak nya.. hihi :P

*act pernah berangan gak dlu* hahaha

✿nenek moden✿ said...

asada>>
haha..xde la sampai nk masuk af..
hehe..xlayak pun..
berangan xpe..hehe..bagus utk kesihatan..(eh..tul ke ni??hehehe)