Meletakkan signature dalam entri..

Have a nice day!!!
Hari ini,aku nak tolong lovelylady huhu..aku xde la pandai dalam dunia blog ni.Just nak tunjuk je cara macam ne aku buat signature mata kelip2 ni macam akunyee ni..semua orang boleh buat.



1)mula-mula..masuk website ni.. http://www.123pimpin.com
2)klik ke signature 
 






















3)




---gua ambil yang ada api-api (xskema)..
      lepas tu..save ok..make sure ingat
      tempat korunk letak














4)pergi image shack or mana-mana tempat untuk upload..
aku buat macam ni sebab,tak nak bila klik dekat signature kita tu,nanti pergi ke web dia.
























5)ambik direct link ok...






----aku dah highlight

















6)letakkan url korunk dalam ni:
 

kalau nak ubah kedudukan adjust je dekat align..
ok..dah siap! ada lagi web lain..klik sini


 


p/s: ada orang tu kata blog aku skema..keh3...rasa mcm mau tabuh je dia..hehe
nak tengok bukti?

3 comments:

Dg Ndr Mstkln said...

nenek tukar genre ke?? HEHE nenek rock!! yeah2!! XD

Nekmo said...

haha..xde la..saj suka suki..
tapi..bengong lak blog ni..
apesal dia jarak kilometrico???huhu

lovelylady - シングルママ said...

to che' to che' banggenye post ni utk akak! uhuk2..kembang bonstot dh nih..hehehe..nanti akak try buat. neway, tengkiu! lap u nek!