tag daripada DG

Have a nice day!!!

Aku tak tau nak update apa dekat blog ni..Jadi,aku siapkan saja tag daripada DG 
Hehehe..ni bukan digi hat iklan 2 ok..
Dear Cucuku DG yang berada di seberang..hehe..
Nendamu akan siapkan wasiat ini..keh3..
10 fakta tentang saya
-Suka aktiviti lasak
-Sangat suka kucing
-Seorang yang kasar
-SPenggemar warna coklat..
-Sangat minat motor
-Anak ke-3
-Seorang perempuan
-Muka selalu nampak moody
-Suka sandal uniuberdesudesu especially Dr.cardin
-Budak jahat..hehe
 10 perkara menakutkan saya
-kematian
-cerita hantu
-aku tak tau nak taip pe..hehe
10 perkataan yang selalu saya sebut
-al-fatihah(dlm sembahyang wajib baca)
-tahiyat awal dan akhir
-mak..
-kiki(my cat)
-garfield(kak aku punye kucing)
-assalamualaikum(bagi salam pas mayang..hehe)
-doa kedua ibu bapa(doa pas mayang)
-doa penerang hati(doa pas mayang)
-gegeh ar..
-hmmm...
10 perkara yang amat bernilai
-dilahirkan di dunia..
-dapat mak ayah yg ikut karenah..
-ada adik beradik
-ada kucing yang comel-comel
-ada kawan-kawan
-bersekolah
-dpt tenggiling mak bagi..hehehe
-dapat lihat dunia
-berkenalan ngn blogger..hehe
-kenal sood bin bongek
10“pertama kali” dalam hidup saya
-ada dlm list pelajar cemerlang
-interview untuk masuk u
-kena operation
-aku tak tau lagi..byk sangat sampai lupa..hehe
 7 orang bertuah (JAWAB TAG NI BALIK!)
aku nak tag takmau 7 orang boleh??hehe
iQa (bagi aku,dia ni seorang yg berseni..pergi melawat blog dia ok)




10 comments:

bOdDah said...

wahhhh...sukanyer.dpt tag..sis dah xreti cari idea nak wat post baru...maceh tau bira dear...

Nekmo said...

huhu...bira pun tak tau nk update pe..huhu..tu siapkan tag org..hehe..
sis buat keyh..

Saya said...

bagus la..mengingati solat sbg perkara yg utama..

ish..terer naik motor..sy hampeh..x reti lansung..mmg x layah dpt lesen L pon..

Nekmo said...

saya>>
huhu..teror sampai 2x kemalangan..hehe
sesetengah org..dorunk xboleh bwk motor..tapi,leh bawak kete..hehe

Saya said...

hehe..
tapi x tau la..sejak akhir2 ni fobia lah dgn jalan raya..

Nekmo said...

saya>>
ni mesti pernah jadi pape..tu fobia..
hehehe

UNICHI YJ said...

maceh cik bieyra syg..

heh
;D

Nekmo said...

yanie>>
hehe..sama2 kasih..

caer sasuke said...

salam..singgah sini ye tuan umah..ngat ape td psal ben10..kih3

Nekmo said...

mohd sasuke>>
hehe..agak keanak2kan cikit nenek ni..hehehe