Terima Kasih Cucu-cucuku berjuta lemon...

Have a nice day!!!
Hari ni aku rasa nak langsaikan semua hutang aku..Buat blooger yang bagi tag and awards..thanks you so much aw..Dah isi form untuk jadi cucu berjuta lemon aku lom??hehe
1.From kak nida (ada dua..hehe)
2.From cik yanie (blog dia comel aw..lebih kurang sifu nenek la..)
3. From cik alynn (blog cik alynn byk info..hehe..pergi la baca..)

FIRST..




 Bagitau sapa dan link blog pemberi award:
-okeyh..kak nida bagi..macam link kat atas..


Five name people call you:
-nenek moden(dalam blog okeyh)
-nenek cun(dalam blog juga)
-nenek rock(dalam blog ini)
-nekmo (singkatan kepada nenek moden..aku tak igt sapa panggil.. macy kot)
-blogger skema( si mario xrock saja panggil aku..ciss!aku mau lastik ko!)

Five important dates in my life:
14.1+18.08+08.06+23.03+09.03+18.03+19.01+16.08=(lantakla aku kasi lebih 5..hehe)

Five things you done yesterday:
-Pergi Nz celup
-Tengok tv
-Borak
-Sembahyang
-Makan


Five favourite movies:
-Aku bukan kaki wayang...aku kaki kulit je..heheh


Five favourite hobbies:
-Online
-Blogwalking
-Snap pictures(bukan gambar nenek keyh)
-Makan(wajib!!)
-Main dengan kucing


Five favourite places for vacation:
-Tiada


Five reasons you answers the survey:
-Orang bagi
-Tak nak kecewakan
-Tak nak dicop sombong
-Update blog
-Give support to blooger yang support nenek moden..hehe


TAG SETERUSNYA....
-tag mengenai barang yang ada dlm handbag..
First of all,nek nak mintak maaf la ye..sebab nek tak pakai handbag..hehe..Jadi,macam mana nak korek barang-barang..hehehe..

NEXT..
Flower award dari alynn (agaknyee sudah layu bunga tu..hehe)
Thanks ok..hehehe...Aku tak tau nak tag sapa lagi..aku tengok banyak blooger dah dapat..

THEN...
Creative blooger award..dari  yanie.Macam nenek kata tadi..Ini cikgu nenek..Kalau nak jadi anak murid cikgu yanie silalah ke blog cute miut cikgu yanie hehehe...


Actually..award asal ni dibuat oleh blogger eddyboyz..Bila dah tag2...jadi..berselerak la blooger lain dapat..hehehe
PENCIL yang besar
Menunjukkan kesenian yang begitu peka terhadap blog anda dan mencerminkan sesuatu nilai penghasilan.

FILEM bergerak tanpa henti
Menunjukkan AWARD ini di FOWARD kepada bloggerist yang betul-betul layak menerima.

LOGO bulat berkelip-kelip
jika di perhatikan betul-betul, ia adalah manusia yang berkepalakan monitor komputer. ini membawa maksud anda adalah seorang yang begitu bijak menguasai dunia alam maya ke globalisasi.
 
Yang kat atas ni..maksud-maksud gambar dalam award tu..hehe..Tq tau..


  

14 comments:

UNICHI YJ said...

heh...

sifu?
wakakakakaa


leyh pecahhh perotttt
;p

Lucy S. said...

nenek, jgn la puji aii lebih2. *hidung kembang kuncup kembang kuncup* xDDDD

Puput. said...

akakaka....
-Snap pictures(bukan gambar nenek keyh)
ayat ni wat ku ketawa..lucu banget....veri2 d boom la nenek ni...^_^

Liefde Ain said...

uihhh! manyak nye award nenek. 1 bole? hehehe. gurau jehhh :P

Unknown said...

apa nie nek ? ngaku rock ... handbag pun takda

Nekmo said...

alynn>>
betul pe..huhu..bira puji sebab bira baca..huhu...xdenyee nak mengampu...hehe..tambah2 entri sal buah dada...hahaha..berani tol..

Nekmo said...

puput>>>
hehehe...nenek kan pemalu..puput,very d boom ok..tapi..puput jgn la boom nenek lak ek..hehe

Nekmo said...

gades ain>>
nak ke?nenek tag ain nak tak?
nek tak tau nak tag sapa..

Nekmo said...

touya>>
ko jgn ar gelak aku woi...!!!aku belasah gak kunk..!!huhu...

Nekmo said...

yanie>>>
betul la tu..heheh..yanie aja bira..hehe

♥nyeto89♥ said...

banyak award..hehehehe

Nekmo said...

♥yaya♥>>
hehe...kak ilya nak ke??huhu..huhu japg org post guna abg posman keyh..hehe

Mario said...

kihkihkih...hai nenek skema...
aku suka beg ko tu...menyerlah keskemaan ko...

Nekmo said...

mario>>>
harap maklum ye mario xrock..
beg tu..auntie google kasi sama gua..
gua xde handbag..keh3...aku tak reti pakai lagi..