20 PerkaraTentang Nenek Moden

Have a nice day!!!
Wahai cucu-cucuku..sori ek kalau aku tak dapat layan korunk dalam minggu ni..Aku jarang online..nak jaga anak..kahkahkah(tipu3..)..Sebelum aku bertapa jauh dengan atok moden...aku nak buat la dulu,wasiat yang memang berpuaka gila hantu!Korunk mesti tau sapa...Tak lain dan tak bukan,sis puput tentang 20 perkara.Masyeh ek sis..hehehe

so,aku nak tag orang boleh?hehe..tapi,nak korunk buat kreatif jugak..
dah borink la taip2 ni..hehe..boleh tak?mangsanya ialah?kat bawah ni..hehe..kalau dah buat,
apa salahnyee buat lagi kan?hehe..dalam versi yang berbeza..boleh?hehehe
Ayien 
(sori bro..gua memang nak dera lu..hehe)

9 comments:

gades ain said...

wahhh! terbaek laa nek nye graphic. hehehe :P

✿nenek moden✿ said...

ain>>
cepatnyeee komen??huhu..nek nak betapa ni..hehe

maCy said...

ahhhh..lmbt kumen! sibuk g terjah blog2 hebat td..huhu

err..kumen maCy sme ngn gades ain..hee

psst, kim slm sama atok ;p

✿nenek moden✿ said...

macy>>>
hehehe..gatai..keh3..nek tak leh on9 kerap dlm cuti skol ni..hehe
so..tinggal la amanat

@ien_R@z said...

wah.. kretip nye nenek... hebat2!
clap2 for nenek...

nenek nk g ane?? heee

DR MOHAMAD SHAZWAN said...

nenek.. kami terima nenek seadanya.. percaya dan yakin serta terima diri seadanya, dan ia akan membuat org lain terima nenek seadanya.. kami semua sayang nenek moden.. betol tak blogger2??

twinkle twinkle said...

befday nenek sme dgn bfday cucu :D

cik elina said...

nenek moden sungguh kreatif..
:)

cikkiah said...

terbaeklah nenek...huuh