Mala petaka apa ni woii????

geram!
benci!
penipu!
semua lelaki sama ke??
aku benci!!!!
gggrrrrr!!!
jangan sentuh hati aku lagi!!
aku takkan benarkan LELAKI masuk hati aku!!!

10 comments:

PUPUT said...

smpai maki2 ni...sabo2..tgh marah,bengang mmg camni..klu tgh syg..amboi3..
relax3..mst ada jalan selesai..luah je la apa yg xkena..klu dia bkn utk bira,mst ada yg lg baik utk bira nnt..

maCy said...

lelaki memang sengal..

sume laki same j nek..

yg bgelar kwn j okeh..

no more~


hahahaha~


yayang, i like u la...
u like me ta? ki3 ;p

@ien_R@z said...

adeh! nape nie?? sabar ya..

ssh nak faham lelaki.. apepon.. jgn marah2 ya.. nanti tak cumil..

muah! syg nenek.. hihi

>____<

YuSeNzE - KniGhT said...

adeh... ilek weh...
aku baru je pos pasal mende nih...
dont be so stress k...

゛☆Yanie J said...

heh..
awat ni yank. tamau ah marah2 sampai cmni skali ek. kalau tak puas ati dgn samone g kat dia bagi penampau.
hahahaha ;DDD
ok2..gurau je.><

byk2kn bsabar ye.mmg llki ni ssh nk phm tapi ta smua llki cm tuh.
cool ok..
senyummm~~ ;))))

gades ain said...

erk? nape ni nek? tamao sedih sedih. tayah caye dgn lelaki. semua nye same ! hampehhh! tak gune! bengong! hihi. *mcm nak hasut nek lak kan. jgn sedih ey nekk. keep on chill. ^^

wachak said...

Hai cik beiyra. Org tua2 ada kata, ikut hati mati, ikut rasa , binasa. Bawak besabau. Pengalam itulah yg mendewasakan kita semua.

erk .. sesuka ati jer gades ain tu samakan semua lelaki. err ... gamaknyer ayahnyer spesis lain kot. Kena ingat kerana pulut santan binasa ... sambung sendirik ya ...

Mario said...

errrr....study study...aja aja fighting!!

Yatre Hayati said...

nape ni sis...lek lek. jangan marah.

cik elina said...

kak b,
apa jadik niyh ?

xpa,ija trima nikah kak b..
so xpayah ada laki dalam idup kak..
:)