700+ pictures mereka...




aku upload sedikit gambar semasa aku pergi  ke perak...tapi..gambar aku takde la ek..
aku tak suka bergambar...aku suka snap gambar orang je..hehe..
ok tak???smile ok..


  pasagan gay semalaya..hahahha


 ni kawan-kawan aku usai solat maghrib..pasangan suami isteri..hehe
merepek je kerja aku..


 hehe..gaya yang tidak dirancang..tengok-tengok sama..
hehe..kawan-kawan aku gak ni..
 ni bukan drama korea ye..huhu..cantik pic ni..
tapi..dorunk cakap..dekat area ni berhantu..eee...seram..

 macam biasa..aku takde dalam gambar..haha...
ni adegan lompat-lompat tapi tak jadi..haha..penat aku gelak..

 ni kawan-kawan aku pratice kung fu..hahaha...dahsyat tol korunk..

 bergaduh manja..hahaha..

 aku suka pic members aku yang ni...celah rumput pun jadi la..haha
aku memang suka amek pic orang dekat-dekat daun ni..hehe

 agak teruja member aku tu..hahaha..

 one of my model..kan aku dah cakap..aku tak suka orang amek pic diri aku..
aku suka snap gambar orang je..
 memang bagus model aku ni..hehehe..

 sempena nak merdeka ni..molek rasanyee aku tonjolkan bunga raya
dekat semua..semangat patriotik..haha..

 bagus betul model aku ni..haha..aku suka kalau orang yang suka posing
cantik-cantik..hehe..

banyak tol gambar model aku..iyela..dah nama pun model..
hehe..kerja sambil..bukan full time jd photographer
(kamera pun handphone saja..ada hati nak jadi photographer..haha)

 dia dengar kata..aku suruh dia wat gaya cegini..cegitu..
dia tak banyak songeh...haha..bagus-bagus..

 aku letak banyak-banyak...sebab??aku suka..hahaha

 part ni..aku dah naik atas bangunan tu..tapi..dpt idea nak snap mcm ni..
turun balik..hahaha..kurus lidi aku jawabnya...

 kawan aku yang sorunk ni..aku suka tengok senyuman dia...
molek beno..haha..

 jeles aku..dorunk peluk-peluk..hahaha..pic aku xde peluk-peluk..

pic kaki dan kasut ni..sangat cantik..bagi aku la..
tak tau kenapa...
 ni posing maut..hahha..rapi..ada lagi yang maut...

 ni mak tiri dengan anak tiri dia..haha..muka serius je kawan aku..

 part lompat memang sonok...haha...tak larat gelak tengok..

 tinggi betul kawan aku lompat..haha

 pic sebelum balik..haha...model yang sama...org yang snap gambar pun sama..
hehe...aku la tu yang snap pic..

 gaya dorunk ni..haha..mcm tak pernah tengok kamera..haha

 gambar curi-curi..tak tau camera sapa..

3 bunga..1 kumbang..tu kumbang yang bau busuk tu..haha

 yang tergantung ni bukan lemang ye..hahaha...
sejenis makanan kaum rao..gelamai...

pic ni pun aku aku suka..aku dimaklumkan rumah ni selalu
dijadikan pengambaran...
macam lukisan kan..hehe..ni la tempat yang kata berhantu tu..

12 comments:

echah mashuri said...

uish..sis!letak la pic sis skali..huuu...

♥dG♥ said...

nek, sy rasa sy ada keraguan. btul ka gmbr nenek tiada dlm nie? HEHEHEHEHE~

iqbalsyarie said...

mmg betul2 masuk tajuk sbb mmg banyak gambar~haha
Bulan puasa kita perlukan makanan rohani,kan?Mind to eat? :)

bukan penggoda said...

mst kt kelly's castle kan?


ble nk amek cucu plak jd model nenek?

nenek moden said...

echah>>
haha...saya low profile...hehehe..
lgpun saya ni xcun..(apa jadah guna saya??hahaha)

dg>>
hehehe..mana ada dg...mesti mata tu ada rosak kat mana2...g cek dekat doc cepat2..t merebak..hahaha

iqbal>>>
saja nak dera org suruh tgk..hahaha

bukan penggoda>>>
haha..betul3...xpe2..nnt nek amek ye..aritu dah dtg interview kan?tu panggilan nenek ye..haha

nabilah abd rahman said...

castle ni macam yg dalam cerita mayang mengurai kan??yg slot lagenda tu..

Yanie J said...

ye le dia tade..tah2 nek yg baju kale pink tu ekekekee;p
posing kemain lagi...ngeeeee

nenek moden said...

nabilah>>>
seyez ke kat cni???
hehe..nek tak pasan la bentuk dia...

yanie>>
adoila syg oi..tu member la...huhu..
nek xde dlm ni..

iQaChumel said...

neekkkkk
xsangka nenek da tua tua pun masih berbakat tangkap gambo. :p
eh..nape muka nek xde..?x cukup gg eh..
hikhik...love u la nek

deela~ said...

eh nenek pg kampung halaman sy... nape xckp? nk suh kem salam kat mak sy... huhuu rindu BG <3 =)

nenek moden said...

iqa>>>
hahaha..walaupun tua kerepot..nek tetap mantop ok klu bab snap pic org..hahaha

deela>>
hehe..laaa..iyeke sis??klu gtau awal2..leh pergi ceroboh sana..hahaha

IntanBerlian said...

heee hai nenek moden.memanglah moden kamu ni.weee.