Salam Ramadhan wahai bloggers....

Mesti tertanya-tanya kemana aku menghilang..Sebenarnya..kekangan masa yang menyebabkan aku tinggal belog kesayangan..tapi..tak bermakna aku tak update..aku tak melawat..^__^ tangan ni gedik-gedik nak update..tapi,hampeh..tak tau nak update apa..hehe..Sepeninggalan belog usang aku ni..aku telah menyiapkan salah satu tugas yang diberi lec..hehe..jauh merantau sampai pergi perak..Kepada sesiapa yang merindui aku..aku sajikan gambar-gambar yang terkumpul sepanjang perjalanan aku dan rakan-rakan aku ke sana(aku tak termasuk ye dalam gambar ni..haha..)

Kellies Castle..


hmmm..malas pulak mau menaip...nanti la aku upload...selamat berpuasa wahai rakan-rakan...








9 comments:

Yanie J said...

rndunya kat U!!

eh..selamat bpuasa yeah;)
puasa tak ni hikhik

✿nenek moden✿ said...

puasa la u hehehe...
rindu?hehe..me 2...

@ien_R@z said...

nenek sihat?? hehe


selamat berpuasa!!


tp.. nek pose tak nieh?? haha

nabilah abd rahman said...

akhirnya nenek update...

selamat menyambut ramadhan nek...:)

TUKANG KATA said...

nenek.....aku rindu kau..

mane nek menghilang nek?

HAHAHA..busy ye life as a student..?

all the best belajar tu k!

::cdot the dot:: said...

kellie's castle....

berani ko pegi situ??? adoyyy....

Mario said...

salam ramadhan...

echah mashuri said...

da lama menghilang.diri ini merinduimu:(

✿nenek moden✿ said...

aien>>
sihat la..hehehe..puasa penuh lagi..hahaha

nabilah>>>
hehe..tu pun update sejemput...hehehe...selamat berbuka..haha(cepat tol nak berbuka ja..haha)

TK>>>
hehe..masyeh ek sbb rindu rinduan ni..malu la..hehehe..bz la..ada 7 assgmnt..hmm..

::cdot the dot::>>>
masa g sana..ramai cdot..hehe..
alhamdulillah selamat pulang..

mario>>
selamat berbuka(hahahahaha...)

echah>>
nek pun rindu jugak nak jengah blog korunk...^__^