Sabar jelar...

Aku rasa macam drama...
Aku rasa lagi, macam aku sedang jadi penyiasat..
Aku rasa lagi..benda ni rumit...
Aku rasa lagi..Cepat la masalah ni dpt aku selesaikan..
Aku rasa...insyaallah aku dapat selesaikan..
AYOOO...KENAPA RASA MACAM DRAMA???
TAPI..AKU TAK BERMIMPI SEKARANG...

10 comments:

maCy said...

pasti ada hikmah. sabar ya :)

shera haifa said...

sabar itu separuh dr iman..so sbr ehh..

Din said...

kita hidup ni xyah ckp bnyk kompem hari2 ada mslh..tp kita kna ingat bhawa stiap dugaan yg mndatang hnyalah nk mnguji keimanan kita..stiap dugaan yg kita hdapi tuhan bg yg mmpu kita atasi..selebihnya hnya dri kita tahu bgaimna nk mngatasi mslh tu dgn cara yg terbaik..insyaAllah..

twinkle twinkle said...

insyaAllah pasti ade jln selesai :)

cEro said...

bukan hidup macam drama,
tp drama macam kehidupan!

IntanBerlian said...

adoih paling comel bile tengok si L tu terpusing-pusing bawah tu.. rasa nak komen je.haha..

dik ada jawab soalan adik kat ntri bila berkata tentang scaling =D

mario said...

ko siasat ape weh...aku pun minat gak jadi penyisat ni....

cik @!en said...

everything happens 4 a reason. sabar la ya...


nk tolong siasat gak boleh?? hehe

CGG said...

DOAKAN MOGA ADE SOLUTION:)

qylla said...

nak ganti tmpat conan ke?
hehe