"Hari Memotong Rumput peringkat ********** ******"



"HARI NI HARI MEMOTONG RUMPUT KE??













Tanya kawan aku...haha..mau tergelak aku dengar dia tanya..huhu..
iyela..aku g fac sc..org dok mesin rumput...hahaha...merata ahh..
tepi jalan pun ada aw..lepas tu aku balik kolej..
tengok..mesin rumput lagi..
memang hari memotong rumput la ^__^














tapi..ada benda yang nak cerita..satu skill nak jimat kredit
bila sekian lama berborak dalam tpon..
" err..tunggu jap ek..sat je.." telefon trus di matikan..
Aku kol balik.. " hehehe..saja takmo bg kredit abeh"
tapi lain pulak jadi nyee...
"Err..jap ek..jap je.." aku pun tunggu la..ingat nak wat kerja betul..
TAPI??? CIS...AKU TERKENA BALIK..
dia call dan buat benda sama mcm aku buat
hahahah..ngekk punya abang!!! haha..
aku rasa mau baling je ang ngn buih sabun..haha

p/s: Ssesungguhnya...aku belum baik sakit..hmmmm....

10 comments:

ch!natsu said...

hope kamu cpt baik~

maCy said...

lol. comel ;D

Dark Half said...

jang sakit apa nekmo?angau kaa?hahaha

cikCEPET said...

nek..!!
ta chat ke...
jgn lpe mam ubat k...

:))

cikCEPET said...

nek..!!
ta chat ke...
jgn lpe mam ubat k...

:))

✿nenek moden✿ said...

chinatsu>>
hehehe..harap2 mcm tu ar...dah tak tahan ni..huhu

macy>>
hehe..sapa yg comel macy??nekmo ke??nekmo mmg comel..hahahhaha

✿nenek moden✿ said...

DH>>
wahhh..lama ek tak komen ngn kau..angau jadah pe ni oii??hahah...abg tuh bukan bermaksud kapel la DH..tu abg aku..huhu..
(kau yg tengah angau nih..kan??kan??hehe)

CIK CEPET>>
fuyyooo..sampai dua ye kau cepet..hehe..alar..kau derma la kat nek duit nk beli ubat...huhu

Mario said...

lawalah gambar rumput tuu...

✿nenek moden✿ said...

mario>>
hahha...kau nih pening ke??heheh..rumput tuh sgt cntik ok..hehhe

♥dG♥ said...

dlu klau kt rmh, bila nk jimat krdit, aku sruh adik aku pura2 pggil aku kuat2. HAHAHAHA. ada keje mak nk sruh buat kononnya. :P